Dobropis namesto vračila kupnine
Vprašanje:"V aprilu sem kupila novo torbico, že po štirih mesecih pa so ročaji razpokali. Torbico sem reklamirala in zahtevala vrnitev kupnine. Prodajalec je moji reklamaciji ugodil, vendar mi je izdal dobropis. Naj vzamem dobropis ali vztrajam pri vračilu denarja?"Pravno mnenje:Pri uveljavljanju stvarne napake daje ...
preberi >> Uveljavljanje garancije za brezhibno delovanja stvari in stvarne napake
Vprašanje:Dne 14.09.2011 sem pri Telekomu (v programu zvestobe, na 24 obrokov) kupil namizni računalnik Apple iMAC. Na računalniku na ekranu so se mi začele pojavljati razpoke. Ker to ni neka klasična okvara, sem poslal dopis tako na Telekom, kot na dobavitelja Big Bang. Dobil nisem nobenega odgovora. Na garanciji sicer piše, da je garancija eno leto. Vendar ker to ni neka ...
preberi >> Na razprodaji sem kupil izdelek, ki ne deluje, kot bi moral. Kaj lahko storim?
V primeru, da ste kupili izdelek, ki ima stvarno napako, imate po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
...
preberi >>