090 30 60
1,99 €/min* | 07.00–22.00 ure
*za klice iz omrežja MegaTel. Za klice iz drugih omrežij za cenik vprašajte vašega operaterja

  • HITRO
    1

    POKLIČETE ŠTEVILKO

  • STROKOVNO
    2

    POSVETUJETE SE S PRAVNIM STROKOVNJAKOM

  • UGODNO
    3

    OBRAČUN DOBITE PREKO RAČUNA ZA TELEFON

POGOSTA VPRAŠANJA


Ali je klic anonimen?

Klic je 100 % anonimen. Ne obstaja nobena obveznost, da bi morali kakor koli razkriti svojo identiteto. Tudi vsi podatki, ki jih v postopku zahtevate ali navajate, so zaupne narave.

Zakaj poklicati na Pravni telefon?

V našem sistemu sodelujejo le izkušeni in specializirani pravni strokovnjaki za točno določena pravna področja. Tako vam lahko zagotovimo kvaliteten nasvet za skoraj vsako pravno težavo. Dosegljivi smo vsak dan od 7.00-22.00, 365 dni v letu, zato nas lahko pokličete takoj, ko se znajdete pred pravnim problemom in želite nasvet ali pravno informacijo. Hitra odzivnost je v pravu ključnega pomena, saj po poteku nekaterih rokov ni več mogoče učinkovito zaščititi svojih pravic. Prav tako pa je po napačnem ukrepanju stvari težko naknadno popraviti.

Zato vam priporočamo, da si shranite našo številko in nas pokličite takoj, ko se znajdete v težavah! Nepoznavanje pravic vas lahko namreč stane precej več kot klic na pravno številko.

HITRA, STROKOVNA in UGODNA rešitev!

Naši pravni svetovalci si prizadevajo, da bi vam svetovali kar najbolj hitro in strokovno, saj so v primeru več pritožb lahko izključeni iz sistema Pravnega telefona. Tega pa si seveda ne želijo in zato v vsakem trenutku ravnajo hitro, strokovno in ugodno za vas.

Ali Pravni telefon ponuja pravne nasvete le po telefonu?

Pravni telefon poleg pravnih nasvetov po telefonu ponuja tudi hitri pravni nasvet po e-pošti.

Kaj moram pripraviti, preden pokličem Pravni telefon?

Pred pogovorom svetujemo, da si pripravite naslednje:

  • oporne točke vprašanj, ki vas zanimajo, in tako prihranite čas;
  • priporočljivo je, da pripravite tudi dokumentacijo, ki se nanaša na vaš primer;
  • med pogovorom si lahko sproti zapisujete pomembne informacije, da jih kasneje ne pozabite.

Kako poteka telefonsko pravno svetovanje?

Ko pokličete na našo pravno številko, vas pozdravi avtomatski odzivnik, ki vas povpraša za katero pravno področje želite nasvet. Ko izberete posamezno pravno področje (pritisnete številko od 0 do 9), vas takoj povežemo s pravnim strokovnjakom za to področje. Tak način izbire smo pripravili zaradi zagotavljanja višje kakovosti pravnega svetovanja, saj vam na izbranem področju svetujejo le svetovalci, ki imajo dolgoletne izkušnje in znanja iz tega področja. Za pomoč uporabnikom pokličite 059016631.

Čas pogovora je omejen na 30 minut, zato se zveza po poteku tega časa avtomatično prekine.

Za strokovnost garantiramo. V nasprotnem primeru vam strošek klica povrnemo!

Naše strokovnjake izbiramo selektivno in k sodelovanju povabimo le najboljše. Zato vam garantiramo za kvaliteten in strokoven nasvet

Če se vam je slučajno zgodilo, da niste dobili kvalitetnega nasveta, vas prosimo, da nam to sporočite na naslov #EM#696f646c447574667e67637f69616b697f7f3c607d#EM#  ali na telefonsko številko 059016631. V tem primeru vam v skladu s splošnimi pogoji poslovanja strošek klica povrnemo!

cookies

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta. Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je tako s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša.

Nekaj konkretnih primerov uporabe piškotkov:

  • za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske

  • za shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjave

  • na delih spletnih mestih, kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljene

  • za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi

  • za spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani

  • za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja, …)

Kako upravljati in onemogočiti piškotke na osebnem računalniku

Shranjevanje piškotkov je pod vašim popolnim nadzorom, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabljate, hranjenje piškotkov omejite ali onemogočite. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

V čem se razlikuje Pravni telefon od drugih svetovanj po telefonu?

Smo prvi in hkrati najcenejši pravni klicni center v Sloveniji. V vsakem trenutku stremimo, da klicateljem pomagamo pri reševanju njihov pravnih težav. V Pravnem telefonu sodelujejo izkušeni pravni strokovnjaki, ki so poimensko navedeni na naši spletni strani. Poleg vsakega so navedene tudi ustrezne reference. Pomembno je, da so za telefonsko svetovanje plačani in da za nasvete odgovarjajo. Zato so obvezani, da vam vse pravne informacije in nasvete posredujejo z največjo mero strokovnosti in vam tudi takoj svetujejo kako ravnati. Plačilo storitve Pravni telefon zajema torej tudi plačilo svetovalca in zato ste lahko prepričani, da vam pravni strokovnjak ne bo zamolčan nobenega nasveta in mu bo v interesu, da vam pomaga kolikor je mogoče.

Imam pravni problem in ne vem, pod katero področje spada!

Pod rubriko IZBERITE PODROČJE (na levi strani) kliknite na posamezno področje. Za vsako področje je podrobneje razloženo, kaj vanj spada, zraven pa je napisana tudi številka, ki jo morate pritisniti za pogovor s svetovalcem, ko pokličete na našo pravno številko.

Če se vaš problem razlikuje od navedenih ali če ne veste, pod katero rubriko spada, ob klicu na številko 090 30 60 pritisnite 0. Tam vam bodo naši svetovalci pomagali opredeliti problem in vas usmerili na pravega strokovnjaka. Lahko pa pokličete tudi na našo številko za pomoč uporabnikom 059016631, kjer vam bomo svetovali kako ravnati, da boste dobili pravega svetovalca.

Poklical sem na številko 090 30 60, vendar vas ne morem dobiti. Kaj naj storim?

V veliki večini primerov je klic na pravno linijo mogoč brez težav. V kolikor imate težave pri klicu na Pravni telefon, vam svetujemo, da se obrnete na operaterja iz katerega kličete oziroma nas pokličete iz drugega operaterja. Za vsa tehnična vprašanja pa smo vam vedno na voljo na številki 059016631.

Zakaj ima Pravni telefon številko 090?

Številka 090 30 60 je premijska številka in se uporablja tudi za pravno svetovanje. Številko 090 30 60 smo izbrali zato, ker ponuja enostavno obračunavanje za vas in omogoča plačilo pravnim svetovalcem, saj vam zaupajo vse dragocene pravne nasvete neposredno preko telefona. 

PRAVNI
SVETOVALCI

Janez Jeromel
Ivo Tratnik
vsi svetovalci
ZASEDEN NA VOLJO